Σάββατο 4 Οκτωβρίου 2014

Αναιδεστάτη!

"Για τον κακό εκείνο τον καιρό, 
αν ποτέ έρθει ο καιρός αυτός,
που, όταν τα κουσούρια μου θ' ανακαλύψεις, 

τα φρύδια σου θα σμίξεις,
όταν κλείσει του έρωτα σου ο λογαριασμός 

κι απ' ό,τι ζήσαμε
ένα λείψανο θ' απομείνει, 

για τον καιρό που θα διαβείς πάλι σαν ξένη
και βλέμμα ψυχρό γι' αντίο 

ο ήλιος του ματιού σου θα μου ρίξει,
όταν η αγάπη σου, 

που θα είναι άλλη απ' ότι είχε υπάρξει,
αιτίες, θα 'χει βρει, 

σοβαρή κι απρόσιτη για να δειχτεί,
για κείνον τον καιρό 

είμαι από τώρα οχυρωμένος, 
την ερημιά μου περιμένω
και να που εδώ το χέρι μου σηκώνω, 

εναντίον μου ορκισμένος:
για όλες τις αιτίες 

που θα βρεις να μ' απορρίψεις 
εγώ θα σ' υπερασπιστώ!"
 

Σονέτο 49, W. Shakespeare

Εντάξει, εγώ μαζί σου, Γουίλιαμ! 


Αλλά αν, λέμε αν, σ' απαντήσει αυτό το μεγαλειώδες:


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου